CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 24 mars 2009

Tillfrisknande

Vet ni att ni är vackra? Det är inte jag som hävdar det (även om jag tycker det). Jag bara undrar om ni känner det i er, att ni är vackra. För det känner inte jag därför måste jag veta om man borde tycka det själv. Mitt första steg på bättringsvägen, på samma sätt som en anorektiker på bättringsvägen måste se hur mycket mat en normalportion är måste jag veta hur mycket man ska tycka om sig själv.

Vilken konstig paralell jag drog, men jag vet ju inte hur man borde må, hur man borde tycka om sig själv (och en tillfrisknande anorektiker vet ju inte riktigt vad som är vanligt med mat). Därför får ni vara mina pelare nu, och jag vill verkligen veta. Tycker ni om er själva, älskar ni er själva, tycker ni att ni är värda kärlek och lycka? Jag vill veta allt. Fast idag vill jag veta om ni verkligen tycker att ni är vackra.

"Step one you say we need to talk"

Nu ska jag strax sova för jag har mycket att göra i morgon. Pussokram på er underbara

0 kommentarer: