CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 1 april 2009

Om att tro att ord är löften
Om att tro att löften är till för att hållas
Om att tro på människor mot bättre vetande
Om att bli besviken
Om att känna sig borttappad
Om att inte höra hemma
Om att vara för gammal
Om att vara för ung
Om att ha ett hål i sitt hjärta
Om att inte kunna säga som det är
Om att inte lita på någon
Om att inte vara verklig
Om att leva mitt liv

"I'm the only thing that doesn't fit in this place"

1 kommentarer:

Mirja sa...

Menar du mig nu? Hoppas du inte menar mig, för då blir jag ledsen.
Jag skulle gärna komma och hälsa på, men jag har inga pengar och jag måste liksom tacka och ta emot när Jacob gör sånt. Jag behövde en ny vårjacka eftersom jag (hurra) har vuxit ur den gamla och då kan jag inte lägga pengar på biljett.
Och jag har hela tiden sagt att jag kommer om jag kan. Jag kunde inte, denna gången. Tyvärr.
Pussokram