CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 11 mars 2009

Sweet talk 101

Jag saknar er idag mer än på länge. Idag är en sån dag. En dag som jag inte kan sluta tänka på hur mycket ni betydde för mig. Betyder för mig.

Ledsen att jag är så dålig på att uppdatera men jag vet inte vad jag ska skriva. Det händer inte så mycket i mitt liv och ni vet väll att jag bara skriver när jag mår jättebra eller jättedåligt? I helgen åker jag nog till mormor och morfar, och med i helgen menar jag på torsdag... Nya besattheter; Greg Proops (ålder är bara en siffra) och Whose Line is it Anyway? Whos Line är ett program som gick i Storbritannien mellan typ 88-97 och i en Amerikansk version mellan typ 98-06. Det är ett program där de improviserar allt hela tiden. Det jag drömmer om att få göra. Det jag önskar att jag kunde få göra...

Oh, well, nu vet ni vad som händer... Ganska mycket i skolan också, men det är som vanligt =) Nu ska jag gå och lägga mig.

"But these miss you nights are the longest"

Jag håller nog på att bli sjuk för jag har sovit tio timmar i natt och jag var trött redan vid tio... Pussokram på er underbara <3<3

0 kommentarer: