CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 25 januari 2009

Unfettered

Independent

Unconventional

Unfettered

You demand a free and unattached life for yourself that allows you to determine your own course. You have an artistic bent in your work or leisure activities. Your urge for freedom sometimes causes you to do exactly the opposite of what expected of you.

Your lifestyle is highly individualistic. You would never blindly imitate what is "in"; on the contrary, you seek to live according to your own ideas and convictions, even if this means swimming against the tide.

Maria spenderar alldeles för mycket tid på internet. Jag tog ett test, ett quiz, som vanligt. Denhär gången handlade det om hur man var och hur andra uppfattar en. Så, stämmer det? Är jag självständig? Okonventionell? Fördomsfri? (så vitt jag kunde förstå så betyder unfettered det) Ser ni mig som någon som gör det som inte förväntas av mig för att jag måste vara fri? Är min livsstil ytterst individualistisk? Simmar jag mot strömmen.

Oavsett vad ni tänker och hur jag egentligen är så är det en klockren beskrivning på hur jag vill vara, vem jag önskade att jag var. Och det är nu alla mina läsare kommenterar och säger att jag är precis sån, att jag går min egen väg, att jag inte behöver leta längre. Och eftersom jag skrev det kan jag inte ta er på allvar om ni skriver något som ens liknar det jag skrev.

"I missed your skin when you were east

Pussokram <3

1 kommentarer:

Mirja sa...

Du vill vara det. Det är en bra beskrivning. Sen är du det ibland, och ibland inte alls.
Fast jag tror att du är mer självständig nu, jämfört med hur du var när vi lärde känna varann.
Jag saknar dig <3