CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 1 januari 2009

Ett semi-pinsamt PS

Förresten, Louise, du sa ju något om att blint sex skulle vara bättre än vanligt varpå jag svarade att om man dessutom blev döv skulle sexet bli "awesome". Ian (hette han så, kanadensaren) frågade mig hur det skulle bli för honom som var döv på vänstra örat och jag svarade "half awesome". Okej, det låter inte så pinsamt när jag skriver det, det låter ju till och med rumsent men... Det känns inte som att det riktigt är rumsent att prata sex med killar man precis har träffat. Men så kan det gå när man inte är helt nykter. Louise, får jag paxa honom? Haha, inte för att jag kan bli ihop med honom men... Kan jag bara helt otvingat få be dig att låta honom vara?

Haha, mitt bästa minne från nyårsafton.

"I don't want to be a footnote in someone elses happiness"

Såg ni på parlamentet idag?? Rocked! <3<3

0 kommentarer: