CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 1 januari 2009

2009 is here to stay!

Gott nytt år på er! Jag försökte smsa igår men av olika orsaker (mest trötthet och faktumet att smsen inte ville komma fram...) blev det inte så många sms, fast att jag fick sms från ganska många, ska försöka senare idag.

Jag hade en bra nyårsafton, först var jag hemma med pappa och firade tolvslaget sedan åkte jag ner på stan och träffade Louise och hennes kompisar, som är utbytesstudenter så jag fick öva på min engelska =) Det var askul. Louise och jag följde iaf med hem till en av killarna (vi gick till honom alla sju, så no funny buisness here inte). Fast det tog en timma då de uppenbarligen inte hittar enklaste vägen hem till sig, det tar egentligen kanske 20 minuter. Vi var alltså hemma hos honom runt 01.30. Kl 01.40 gick jag och Louise ifrån dem för att kolla bussarna, sen hittade vi inte tillbaka. Så vi var inne hos honom i kanske tio minuter. Det tycket jag var lite tråkigt, jag gillade dem =) Men så mycket festande blev det inte =P

På bussen hem blev det slagsmål, visst är det härligt med tonårsalkisar? Så min buss var ungefär tio minuter sen från hållplatsen. Polisen kom och tog hand om de som bråkade, men sådär kul kan det ju inte ha varit för den stackars sate som fick slaget, han var inte inblandad i det alls efter vad jag kunde uppfatta. Roligt sätt för honom att börja det nya året. Jaja, det kan ju bara gå uppåt för honom i alla fall... 

Idag hämtade jag mamma hos Nic och Tida och vet ni? Theo kände igen mig tror jag, fast jag inte har sett honom på sex månader. Men shit vad fort de växer, måste nog träffa Maja snart, så hon inte växer ifrån mig =P

Pappa har lagat min dator så jag kan använda den ingen =) Way, nu kan jag blogga hela dagarna om jag vill.

Det ska bli ganska skönt att åka hem, jag längtar efter min egen lägenhet, Eme och faktiskt Borås. Fast mest vill jag bestämma allt själv igen, det är ganska skönt att bara göra saker på mina egna villkor. 

Jag köpte Fall Out Boys nya skiva and it's awsome! 

"When I look at the man who would be king 
Goes to the desert 
The same war his dad rehearsed 
Comes back with flags on coffins and says 
"We won, oh we won""

Hmm, undra vem de syftar på?? =P Gott nytt år på er underbara älskade <3<3

0 kommentarer: