CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 6 januari 2009

Skolstart

Första dagen i skolan sen 17de december och jag känner redan stressen i vanlig ordning komma smygandes med stormsteg (motsatser eller hur^^) Anyways, jag ska gå till Alex typ 07.55, för vi skulle vara hos henne kl 8. Det var i alla fall vad vi sa i december, hopas att hon och alla andra kommer ihåg det... Jaja, vi får snart se det.

Jag är pigg idag (ah, NOT!) Jag har nämligen sovit i hela fyra (4) timmar. Grattis Maria. Ett tag sov jag så få timmar med flit för att slippa ha så tråkigt, jag tycker ju att allt är så roligt när jag är trött, men det tycker inte andra.

Det snöar här. Eller det snöade igår och nu är det en decimeter snö på marken. =O Maria fryser. 

Eme var här igår. I love her. Vi har så roligt tillsammans. Vi är så otvingade när vi sitter och pratar om allt mellan himmel och jord som om vi vore 35. Vi är systrar, det är ju bara så.

"You can only blame your problems on the world for so long"

Nu ska jag göra mig i ordning så att jag kan gå till Alex strax. Vi ses la i slutet på Januari? (Jag ska förklara när jag kommer hem, Oo, cliffhanger) Pussokram läskade <3<3

1 kommentarer:

Mirja sa...

Haha, jag minns dina trötthetsryck :) Dom var roliga dom första tio minuterna iaf ;P
Slutet på januari?
Pusspuss <3