CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 14 mars 2008

Tankar och skit. Mest skit

Jag ska erkänna en sak. Jag har lika stor koncentrationsförmåga som en fyraåring. Okej så det är inget erkännande, snarare ett bevis på självinsikt. Idag har varit ännu värre än vanligt. Jag kunde inte ens skriva mail till Eme. Jag klarar ingenting idag. Jag satt och tittade på Så Ska Det Låta och var nästan tvungen att gå ifrån tvn för att låtarna var för långa (ungefär två minuter).

Jag hatar att vara mig. Ni skulle sett mitt mail till Eme. Ungefär en mening om varje sak. Utom om Fall Out Boy, där kunde jag minsann koncentrera mig, jag skrev säkert tio meningar.

Jag kom på en sak. Tänk om folk börjar hata mig här? Jag har ju inte gjort min blogg privat så vem som helst kan komma och läsa den... Det är lite skrämande. Hata inte mig, om det nu finns någon stackare där ute som sitter och läser mitt ordbajs. Jag är en ingen med jävligt mycket åsikter och tankar om det mesta. Men inga tankar som är värda något i det långa loppet.

Tänk om jag blir känd istället? Det vore coolt. För det verkar ju extremt troligt. Inte.

Puss på dig som nu har kämpat dig genom min skit. Antagligen bara Mirja =) <3

0 kommentarer: