CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 20 mars 2008

Grattis Mirja! (Hm, ett par veckor sent...)

Idag firade vi Mirja. Det var kul... Eller okej, det var mest pinsamt. Jag erkänner, det var inte min idé, den äran får någon annan ta. Fast det var roligt, ibland i alla fall. Nä, dethär med pinsamheter är inte min grej. Jag är barnslig visst, det står jag för. Jag åker gärna pulka och hoppar i vattenpölar. Men det är ungefär där jag drar gränsen för när det börjar sluta vara kul. Skönt att det inte var mina grannar.

Det får bli ett kort ett idag för nu ska jag sova för jag ska upp tidigt i morgon och packa för jag och Mirja åker till Falköping och Alingsås i morgon! Det kommer bli jättekul, jag ser till och med fram emot att åka tåg! =P

Det blir ingenting av substans idag. Ingenting alls värt att läsa. Men man gör vad man kan med det man har... =P
Nu ska jag som sagt sova. God natt och så på er gullungar =)

1 kommentarer:

Mirja sa...

Tacktack :)
Och vi ägde skiten ur ALLT! Lite pinsamt att jag var tvungen att stå och vänta på att få gå av med dom där bredvid i 10 minuter bara.. Dom sa iaf varsågod för chipsen ;P