CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 15 mars 2008

Ironi (och Invisible children)

Jag kom på idag hur patetiskt det är att tro att någon där ute skulle kunna bry sig om vad jag tycker och tänker bara för att jag lägger ut mina åsikter och tankar på nätet. Och ändå sitter jag här och är patetisk. Jag har hör att om man ska vara en "bra" bloggare ska man helst uppdatera sin blogg tre gånger om dagen. Jisses. Jag tänker bara skriva när jag känner för det. Inte för att det sitter någon stackare där ute och läser min blogg men...

Jag tänkte skriva vad jag har gjort idag. Men till vilken nytta? Jag tänkte bara skriva viktiga åsikter här (fast med tanke på vad jag skrev igår har jag ju redan brutit den regeln...). Så jag tänkte skriva om Fall Out Boy för om det är något som är viktigt så är det ju vad jag är besatt av. Eller inte. Fast nu när jag tänkter på det kan jag i alla fall göra en sak som spelar roll, länka! Okej, gå i på http://www.invisiblechildren.com/home.php och även om du kanske inte kan göra något så kan du i alla fall bli medveten

Jag skulle kunna sitta här i flera timmar och låssas som om folk bryr sig om vad jag tycker. Men jag ska sluta innan någon hinner spräcka min bubbla.

Hejdå alla fansen =)

1 kommentarer:

Mirja sa...

Men hallå! :P Så kommer du med en blogg som handlar om nånting, nu får jag ju mindrevärdeskomplex.. ;P
Men iaf, orka "riktiga" bloggare då. "Hej, idag har jag gått upp! Det gick skitbra, jag har aldrig gått upp så bra som tidigare"?
Love you, babe <3