CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 30 mars 2008

Hemma igen

Nu har jag precis kommit hem. Jag körde bilen ända till Götene. Inte för att det säger er någonting alls men det är ungefär tio mil. Det är så kuuuul att köra. Jag älskar att köra bil. Jag vill ha körkort nu!

Jag vill verkligen inte gå till skolan. Men jag vill fan inte vara kvar i Alingsås heller. Eller jo, men som det ser ut idag kommer jag få bo hos Eme om det ska bli något med det då jag typ är helt ovälkommen hos Anders. Jag blir så ledsen på honom.
Jasså, är det du som ringer, vad ovanligt...
Men förlåt så jävla mycket då. Jag ringer inte ens en gång i månaden. Jag saknar ju dig. Men om jag bara är så jävla jobbig så kan jag ta och flytta ut till en koja i skogen och aldrig mer höra av mig.

Jag fick i alla fall träffa Maja och Erik tre gånger. Jag tänker aldrig vara vuxen. Jag och Erik åkte pulka. Och jag älskar att åka pukla och att sparka kring i löven, och att plaska i vattenpölar.
Och så träffade jag så klart Eme, men det var nära att det inte blev av. Hon är, eller har i alla fall varit, nästan lika besatt av Fall Out Boy, och vi hade askul när vi kollade på intervjuer med dem, och när vi pratade om våra fantasier.
Hon drömmer om mig ibland. Det för mig är bevis på att hon gillar mig på riktigt. Inte för att det är bevis på att man inte gillar någon om man inte drömmer om dem, i så fall tycker jag nästan inte om någon. Hennes drömmar är i alla fall helt underbara och ibland hoppas (rätt ofta) önskar jag att hon sanndrömmer. Tänk om det vore så hjärtat =)

I said I hate you but I'd never change a thing...

<3<3

0 kommentarer: