CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 28 maj 2009

Elementary and Middle School Mathematics - Van de Walle!

Tre veckor people! Haha, tiden går fort när man har roligt =P Jag borde skriva något bra och smart men... Jag är ganska trött i huvudet...

I morgon har jag min första riktiga tenta. Jag måste ärligt säga att om jag inte klara av den kan jag inte med att bli lärare. Det är högstadiematte, klarar jag inte det vet jag inte vad jag ska ta mig till... Såvida allt inte handlar om laddade stenar och chokladkakemodellen. För det kan jag inte, och det handlar ju om hur man räknar, inte bara att räkna... Oh, well. Vi får väll se...

Eh. Ja, det var nog allt jag hade lust och ork att skriva idag. Nu ska jag gå hem (sitter i skolan) och plugga på just chokladkakemodellen och laddade stenar...

" Everytime we touch I get this feeling
Everytime we kiss I swear I could fly"


Grey's Anatomy people! =P
Pussokram på er alla fansen! <3<3

0 kommentarer: