CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

söndag 17 maj 2009

Kållered!

Idag är jag i Kållered. Och om ni inte kan gissa varför jag är här kan ni gå! =P Jag såg på melodifestivalen igår och Norge var rätt låt! Folkmusik ftw! Yay! Jag är liiiite distraherad men jag ska försöka skriva något vettigt ändå...

Jag har sjuuukt mycket att göra denhär veckan. Och jag har ingen tid alls, fast att jag är ledig halva veckan. Jag vet inte om det är någon som har missat det men jag och Joakim ska åka upp till Uppsala på trosdag med mormor och morfar och sen är vi inte hemma förrän på söndag. Och så skulle han komma till mig på tisdag kväll eller onsdag morgon. Mycket pluggande det kommer bli då. Not.

Jag har panik över sommaren. Jag har inget jobb och är i behov av pengar. Jag hatar det. BLÄ! Bara blä.

"Got my first real six-string"

Nu har jag tappat tråden. Hejdå alla fansen! =P <3<3

0 kommentarer: