CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 25 maj 2009

Okoncentration

Nu är jag hemma igen. Eller, okej, nu är jag i skolan. Men jag är i Borås =P Och det är så sjukt skönt att vara hemma. Att jag blir så van vid att inte vara social att jag knapt orkar umgås med min familj. Suck. Tur att jag har en fantastisk pojkvän som förstår mig bättre än jag vågat tro. Om du visste hur mycket du försår utan att jag behöver säga det... Ska jag berätta det för dig i morgon? =P Jag är så normal försår ni. Men blä, dethär blev väl inget bra inlägg?? Suck. Jag ska göra ett tappert försök att berätta om helgen...

I fredags tog jag och Joakim (from nu "vi" =P) bilen till Östammar för att träffa mamma och Björn. Mormor och morfar också eftersom de var där men vi åkte ju bilen med dem, så det var inte därför vi åkte dit =P Det var ganska roligt fast ganska jobbigt också. Björn var så... påig hela tiden. Hur mycket har du saknat mig egentligen? Eller, hur avundsjuk är du? På att någon annan får min uppmärksamhet... Vi (alla) vandrade omkring i Östammar och åt mjukglass, det var mysigt =)

På kvällen åkte vi till stan för att träffa Emma och Louise. Det var också både kul och jobbigt, vissa har nämligen problem med att berätta när vesäntliga saker händer. Louise! Och så dissade jag både Emma och Joakim för henne... Eller, jag prioriterade henne framför de andra. Förlåt hörrni.

På lördagen var vi (+pappa och Björn) i Gävle. Det var roligt, mestadels. Stackars farfar har ramlat i trappan och slagit sig ganska illa. Men det var så roligt att vi kom, det var så roligt att träffa Joakim (det var ett bra namn). Det var så bra att han var dalmas... Underbart att du är så bra vettu =)

Och så blev det söndag och vi åkte hem... Det var vår helg (och ja, jag vet att jag är sådär som jag sa att jag aldrig skulle bli, och det är inte det enda som är förändrat =P).

Jag tänkte på något mer men nu har jag glömt det. Så är det ganska ofta för mig. Sen någon månad... =P

"Love is real it is not just in novels or the movies
---
Now you can feel all the knots in your stomach they start to untie
And suddenly it's not so hard to say you're alright"

Just det ja... Det är inte så lätt att ändra på mina tankar om mig. Men jag försöker. Och du gör det lättare... Hmm... Jaja... Nu ska jag återgå till att helt ofokuserat skolarbete... Puss på sig =) <3<3

2 kommentarer:

Joakim sa...

Blir så glad av att läsa dina ord. :) Funderade om jag skulle skriva det eller inte, för det blir nog bäst om du inte tänker för mycket på att det är så. Men jag ville att du skulle veta, puss på dig sötis!

Mirja sa...

Meh? Du kommer ju ha massor med fritid, hela somrarna och grejer!
Jo, det är ju en positiv grej förstås :) Vi gillar våra pojkar <3 Fast jag tror ändå jag tänker bli ekonom istället, det vore roligt med mycket matte och grejer...

Pussar <3