CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 18 maj 2009

On demand, som vanligt =P

Jag pratade med Mirja idag och tydligen är ni några där ute som vill att jag ska uppdatera min blog oftare?? Jag som bara tycker att jag är äckligt jobbig =P För jag är så äckligt glad! =D Men det får man vara. Om det är någon cyniker där ute som läser min blog (eller, snarare, till det som bor kvar i mig av cynikern =P) Det är faktiskt inte för att skryta som man håller handen, som man visar att man är ihop offentligt. Det är inte för att alla som är singlar ska känna sig ännu ensammare Det är inte så. Bara lite. Pyyyyttelite =P

Eh... Vad skulle jag skriva egentligen?? =/ Det gick ganska bra idag, jag är faktiskt nästan klar med alla mina uppgifter. Fast inte riktigt. Och alla lär inte bli klara... Men... jag måste vara klar till i morgon. Jag måååååste. För ensamhet är inte roligt när man inte måste vara det =P (Som att det är roligt när man inte har något val?)

"Första gången som du ska hålla nån i hand
Första gången som du ska kyssa någon man
Första gången som du är riktigt kär"


Detta är det bästa jag kan åstadkomma nu... Pussokarm på er alla fansen, vilka det nu innebär! XD

0 kommentarer: