CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 12 maj 2009

Blä! =P

I natt sov Joakim hos mig. Suck. =) Jag älskar att sova med honom. Hur ska jag nu klara mig fram till i morgon? Det värsta (eller bästa) med mig nu är att jag inser hur roligt det är att hålla handen. =P Och det handlar ju inte om att visa för hela världen att jag har honom, eller att visa att han är min, det handlar ju om att jag vill hålla i hans hand! =P Jag är glad, och sjuuuukt okoncentrerad Inte bra för skolan att vara kär. Inte alls bra.

Helgen kommer bli stressig (ja, jag tänker redan på helgen). I morgon åker jag till Göteborg och så stannar jag till torsdag. På fredag ska jag till Eme och på lördag ska Joakim och jag vara hos mig. Någonstans ska jag dessutom försöka klämma in min lilla kusin som fyllde 10 igår. Nästa helg ska jag upp till Uppsala/Östhammar igen och som det verkar ska Joakim följa med, någon som är sjukt nyfiken och vill träffa honom? =P Ska bara använda min kvinnliga charm och övertala honom att det är bäst att följa med mig upp. Vi ska åka runt i dalarna och det är ju hans hemtrakter... Haha =P

Hade säkert mer att säga men det har jag tappat bort nu.

"I think I dreamed you into life"

Pussokram på sig! <3<3

0 kommentarer: