CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 3 juni 2009

Om i sommar typ...

Okej, så det blir världens kortaste inlägg idag. Egentligen är det en inbjudan. Jag och Joakim åker till Östammar/Uppsala i början på Juli. Vi tänkte bo hos mamma, eftersom vi bodde hos pappa nu senast när vi var uppe. Då är det i alla fall så att mamma är borta den fjärde juli och då tänkte vi ha lite grillfest ute hos henne. Det finns sovplats och så om det är någon som tänkte skylla på bussar som inte går eller dylikt (känn dig träffad...). Okej. Och ni som känner att ni är inbjudna alternativt skulle vilja vara inbjudna är det... Fattar ni? Det enda jag vill är att ni OSAr till mig typ relativt snart (typ nästa vecka...). Ja, jag är planeringsfreak. Och ganska knäpp. Men helt okej med det.

Just det ja, mamma bor alltså i Östhammar om det är någon som har missat det (?).

"Hell or glory
I don't want anything in between"


Lagom diffust som vanligt. Pussokram på er läsklingar <3<3

1 kommentarer:

Mirja sa...

Jacob jobbade tyvärr då, och jag skulle behöva packa lite :( Eftersom vi, hmm, flyttar 4 dagar tidigare (för då kommer jag vara klar! not). Men är vi fortfarande på för 17/7? Det vore kul. Och kommer du till Sthlm nåt? Hälsa Joakim
Puss