CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 9 juni 2009

Om mig och mina tankar!

När jag är ensam tänker jag. Och när jag tänker kommer jag på saker som jag inte alltid gillar att komma på... Så även idag.

Det är för visso sant att jag har ett hetsigt temperament men det betyder inte att jag vill höra det titt som tätt. Även om jag kanske hetsar upp mig i onödan (ehum, som nu) betyder det inte att jag tycker att det är roligt när det skojas om mitt hestiga temperament. "Haha, jaså blev du arg nu" Ja, jag blev arg och inte fan blir jag mindre arg av att det påpekas "Men Maria, du blir ju alltid arg, och sen blir du glad, och arg, och glad." Så därför räknas det inte när jag blir arg? För det är jag ju alltid. Suck. Jag måste lära mig att säga ifrån så folk förstår när det är allvar. Men det är inte kul att höra att de som står mig närmast tycker samma saker om mig som jag gör. För jag är inte snäll mot mig själv... Det är inte roligt när mormor säger till Joakim att han ska ta hand om mig, lugna ner mig. För även om han gör det, det gör han, så är det ju inte därför vi är tillsammans. Det verkar inte alls smart... Suck. Ja, jag är känslig, och jag tar åt mig på riktigt. Men det är roligt tydligen. Tydligen är det helt okej att skratta åt mig när jag blir arg. För det är jag ju jämt. Och sen blir jag glad. Fast inte egentligen. AAAA!!

Jaja... Som vanligt alltså. På torsdag ska jag gå på Eriks skolavslutning. Jag tycker att det är roligt att Erik själv ville ha mig där. Det gör mig glad.

"It's never been easy for me to let me love myself
Do you understand?
The touch of you hand makes it all go away
---
You make it better
Every day"

Pussokram på er harmoniska fans... =P <3<3

1 kommentarer:

Mirja sa...

"Ja, jag blev arg och inte fan blir jag mindre arg av att det påpekas"

Hahaha! Åh, vad underbart <3