CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 15 september 2009

Livet i korthet!

Visste ni att blog är förkortning för weblog...? Moahaha! Det är vad jag har lärt mig av min månad tillbaka på högskolan. Okej, det är inte allt jag har lärt mig, men det är vad jag spontatn tänker på när jag reflekterar över vad jag lärt mig. Fast bara det, att jag reflekterar över vad jag lärt mig, är en sak jag lärt mig. Jag är skadad. Pedagoger.

Barnspelsida! Klicka på länken! =D Det är vad vi gör på våra workshops, mest softa skolan ni kan tänka er! Fast det är inte sant, vi har massa skit att läsa, med typ tre dagars mellanrum. Idag hade vi litteraturseminarie, imorn, på fredag och på månad. Sen drar jag till Nordirland i en vecka, sen blir det Irland i typ fem dagar. Det kommer bli så kul, även om jag antagligen kommer sakna sönder Joakim. Eller är det mig jag kommer sakna sönder, av saknad...? Nåja, ni fattar vad jag menar. Fast helt ärligt kommer det vara lite skönt att vara ifrån varandra. Tid att tänka, tid att känna efter hur det verkligen käns. Inte alls för att jag tvivlar utan för att det är skönt att sakna varandra lite ibland. Inte för att jag tror att jag ska komma på att det inte alls käns bra, för att jag ska bli ännu mer säker på det jag känner. Tydlighet är mitt mellannamn! Och ironi mitt paradnummer!

"I want to feel normal
 I want to feel safe"


Jag älskar min pojkvän! Han är den bästa som finns i hela världen, han vet precis var han står i vårt förhållande, framför min diskho! Haha! jag vinner! Jag har bäst pojkvän! =P

Jag var bara tvungen att skryta lite. Jag sitter nämligen i skolan och ska snaaart slita mig från mitt väldigt intressanta paper för att gå hem till min lilla lägenhet. Den är för tillfället överfylld med disk, men herr Joakim har lovat att han ska komma och diska åt mig. Därför är han bättre än era! =P Åter till mitt paper. Pöss sötnosar!

0 kommentarer: