CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 21 juni 2008

Midsommar people!

Igår var jag på jättefint midsommarfirande hos Nic, Tida och Theo! Det var jättekul, trots att jag varken åt jordgubbar och sill eller dansade kring någon midsommarstång. Det var faktiskt riktigt skönt att slippa från dumma traditioner. Mirja, ni får komma till mig någon midsommar och så gör vi uppror! Det vart karaoke på kvällen och jag, hör och häpna, sjön två låtar! Jag drack fyra eller fem jätteäckliga snapsar (2:or om någon undrar) och bara för att jag inte orkade dricka vatten igår innan jag gick och lade mig så har jag ont i huvudet nu. Suck.
Det var ganska mycket folk där, som vanligt, typ 40 personer. Av dem blev kanske hälften råfulla. Dessutom skulle dessa berusade 20-30 åringar spela fotboll mot 7-10åringar, och inte normal fotboll utan såndär mobbningsfotboll där en vill vara med fast den får inte det det. Suck på berusade människor.
Fast det var kul! Tilda har en del snygga släktingar (säkert 30+ men ändå =P) speciellt hennes kusin ^^ Han såg ut lite som Sandras storebror, han som jag förälskade mig i så i februari, om ni mins? =)

Jag saknar er. För första gången saknar jag alla er. Det kommer bli jobbigt att flytta hörrnini. Ni kommer väl och hälsar på mig?

"I'm a lumberjack and I'm okay
I sleep all night and I work all day
I cut down trees, I wear high heels

Suspenders and a bra.
I wish I'd been a girlie, just like my dear Papa"

Vi ses väl snart läsklingar?
Pussokram <3<3

0 kommentarer: