CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 27 juni 2008

Hola people!

Idag var jag hos Emma. Det var jättekul, jag tycker att det är flera månader sen vi träffades, trots att det bara var två veckor sen. Klockan är fem över halv tre och känner inte för att sova. I morgon har jag en (för mig) fullplanerad dag. Först ska jag luncha med Therese och Sofia från teatern, Louise ska inte med för hon har ett mkt viktigt möte med sin pt (personliga tränare för alla er som, liksom jag, inte ids bry er om träning och allt som hör det till). Känn ironin älskling. Lite synd är det att Wanja (kolla, rättstavat och allt =P) och Fatima inte kommer, det hade varit kul att träffas alla sex. Jag ska i alla fall få Louise och min DVDkopia av teatern och det ska bli både kul och pinsamt. Om Eme läser min blog kommer jag knappast få låta bli att visa henne. Kan kanske låtsas att jag inte fick den? För er som inte känner mig (vem?) så hatar jag att se och höra på migsjälv. Fast Mirja sa att jag såg bra ut så jag måste kanske kolla på den, om inte annat så bara för att få se hela teatern från "rätt håll".


I morgon får jag min nya dator, eller ny, den är ju tre år gammal. Jag tror att jag ska försöka mig på att handskriva något inlägg, bara för att det är kul att skryta med att man kan. Inte aaalls för att jag missade två år med penna till min dator för att jag är så klumpig att jag kliver på den. Oh, lies! Så dethär är, förhoppningsvis, mitt sista inlägg från världens segaste dator, förhoppningsvis. Inte för att det spelar er någon större roll, annat än att jag eventuellt kommer uppdatera min blog oftare (åh, neeej! =P )


Har, för er som inte förstått det, börjat titta mer på Monty Python igen. Det är så kul! De är ju för (svordom) komiska genier på alla sätt. Jag kommer aldrig kunna ge upp min dröm om att bli komiker, kanske är det därför jag gillar Björn Gustavsson så. Vad är passion egentligen? Är det inte att man vet i själen, från tårna och ända upp till hårsäckarna att man måste bli det? Att man inte kan se sig leva ett lyckligt liv utan det? Vad är det annars?

"Oh, thinking about our younger years
There was only you and me
We were young and wild and free
Now nothing can change what you mean to me"

Klaga inte på eventuellt textfel, klockan är tio i tre och jag kan ha blandat ihop texten.
Näe, hurrni, komiker ftw!

Nu ska jag sova! Pussokram på er underbara läskade

0 kommentarer: