CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 7 juli 2008

Teoriprov! =O

Idag hade jag teoriprov och jag fick godkänt! Weey! Idag är en av de få dagarna som jag är stolt över mig och mitt liv. Nu har jag bara några få lektioner kvar och ännu färre övningar att göra.

Halkbana, eller riskutbildning, den 16 och uppkörning den 4 augusti. Så körkort till min födelsedag blir det inte. Men det gör inget, jag är lycklig ändå =P In i själen.

Vi måste träffas någon gång snart hurrni! Saknar er.

"I wake up every morning with a smile upon my face
My natural exuberance spills out all over the place
---
I'm the urban spaceman baby, here comes the twist
I don't exist"

Nu är jag jättetrött och tror att jag faktiskt redan ska gå och lägga mig... Godatt läsklingar <3<3

1 kommentarer:

Mirja sa...

Grattis babe :) <3