CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 10 juli 2008

Linaaa!

Idag ska min kusin Lina komma hit och bo hos oss i tre dagar! Det ska bli jättekul. Vi har pratat om att hon och Erik är välkomna hit någon vecka på sommaren i flera år nu, så det är kul att det äntligen blir av!

Så nu måst jag städa mitt rum och typ hela lägenheten. Men framförallt mitt rum "om hon vill sova här". Men om jag inte vill att hon sover i mitt rum då?? Inte för att har något emot det men... Vi köpte ju en bäddsoffa för dessa tillfällen så varför inte använda den?
Men skit samma, jag måste städa oavsett var hon ska sova.

Innan jag hämtar Lina har jag körlektion och idag ska jag satsa hårt på att inte köra på cyklister Jag ska om möjligt satsa ännu hårdare på att se till att inte ge mig och min körskolelärare nära-döden-upplevelser. Om det nu går?

"When the moon fell in love with the sun
All was golden in the sky
All was golden when the day met the night

When the sun found the moon
She was drinking tea out in a garden
Under the green umbrella trees
In the middle of summer"

Så städa ftw och sen ska jag komma på roliga saker som Lina och jag kan göra i morgon =)
Pussokram på er läsklingar <3<3

0 kommentarer: