CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 11 juli 2008

Högskolan!

Tänkte bara skriva till alla som bryr dig att jag har kommit in på Borås Högskola!! Jag ska bli lärare! =O

Men jag vill inte bo själv i Borås. Jag vill inte bo i världens minsta lilla stad utan någon att prata med. What if no one likes me? Tänk om jag förstör allt som vanligt??
Tänk om jag inte får någon lägenhet. Tänk om allt bara skiter sig för mig.

Ångest.

"I wanna reach the one
I wanna quit and run
I wanna face the ground
Still wanna see the sun
---
I'm gonna prove I'm tough
I hope no one says enough
I wanna be alone
I wanna be with ya'll
I wanna be like me
Wanna be T R P
"

Kom ihåg mig där nere läsklingar <3<3

1 kommentarer:

Mirja sa...

Det kommer bli skitbra!
Fast lite ångest är det ju. Ångest.
Grattis baby
<3