CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 18 juli 2009

Sista tiden i Uppsala

Fast jag är ju inte i Uppsala. Nu sitter jag i Björns säng hos mamma och är bara glad över att äntligen vara på väg neråt igen. Det har varit jättekul att vara uppe och hälsa på er men det har varit en ganska stressig och stundvis långtråkig sommar. Igår lyckades jag i alla fall träffa Mirja och det var välbehövt! De har vääärldens sötaste kattunge, som jag inte var sådär jätteallergisk mot. Däremot var jag livrädd för henne. Hon heter ju Ninja. Om ni undrar så bor hon och Jacob, och Ninja, i en jättefin tvåa!  Fast man får inte öppna fönsterna, då smiter Ninja!

Idag träffade jag Karin och Björn, det var skönt att göra det!

Men nästa år människor! Då får ni se till att göra tid för mig, och jag får se till att vara ute i god tid och kolla om ni kan eller om ni, som vissa, jobbar dygnet runt. Och så får ni låta bli att flytta eller renovera lägenheter när jag ska komma, förstått? Fast det är eran tur att ta er ner till Borås nu, det tycker jag faktiskt.

"Jag tycker om när du tar på mig
Jag tycker om när jag har dig vid min sida
Jag tycker om när du ler en stund mot mig"

Pussokram på alla läsklingar. Och alla fansen! <3<3

1 kommentarer:

Mirja sa...

Fast jag brukar ju klara mig bra själv, tycker i alla fall jag :/

Och det är okej att du inte gör det, ni har ju bara varit ihop i några månader. Då SKA man vara tillsammans dygnet runt! :) Efter tre år är det lite oskillat, faktiskt...