CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 9 juli 2009

Ensam != Stark

Det är ju helt galet att det ska vara så svårt att vara utan dig. En dag! Jag klarar inte ens en dag utan att börja planera för hur jag ska kunna komma till dig i helgen igen. Jag vill verkligen inte vara utan dig mer än så =P Det ska väl kännas såhär antar jag. Som att jag inte riktigt är hel utan dig? Suck i alla fall. Jag som klarade mig så bra ensam. Fast det gjorde jag inte alls. Inte egentligen. Gah, och hur ska vi (jag) klara oss (mig) i höst om vi (jag) inte klara oss (mig) utan varandra (dig) i mer än en natt?

"Baby you are the weapon I choose
---
One more thing I'm addicted to"

Ja, jag skriver ett helt inlägg bara om Joakim, det var väl inget konstigt med det? =P Nu är mina inlägg som de borde vara... =P Pussokram läsklingar <3<3

1 kommentarer:

Mirja sa...

Haha, du är bra på att förneka dina allergier tycker jag! Men det ska bli kul att träffa dig <3

Nej men. Du har körkort och grejer ju! Det är helt klart vuxenpoäng.

Det är förresten ROLIGT när du skriver om Joakim. Uppdatera mig, uppdatera mig :D Jag saknar dig, vi ses imorrn. PUSS