CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

fredag 1 januari 2010

20100101

Första bloginlägget på det nya året. Första dagen på det nya året. Nu är det tio (!) år sen millenieskiftet, kommer ni ihåg hysterin? Jag tänkte faktiskt försöka sammanfatta året som gått och lista det som komma skall i det nya året.


Saker jag minns från 2009:
Firade nyår med Louise och hennes kompisar inne i stan, åkte hem med sista bussen som det var slagsmål på.
Jag mailade med en viss kille ^^
Jag hällde vatten på min dator på skärtorsdagen =/
Jag skaffade mig världens finaste kille (tänkte bara skriva det som en, eller det blev väl två punkter =P Så slipper ni se samma sak typ 40 gånger, med det var väl årets händelse)
Jag träffade nya människor (hm, se ovanstående punkt =P)
Anders och Sandra flyttade ihop och förlovade sig
Mamma och pappa skilde sig
Jag och alla mina kompisar fyllde systemet! xD
Eme flyttade hemifrån
Sa upp kontakten med förstnämnda kompis
Jag var utomlands för första gången (hmm, okej då, jag har ju varit i Finland och Danmark)
Lillebror fyllde 18, inte så liten längre!
Jag firade en rätt konstig och lugn jul med halva familjen
Jag sa upp mitt ComHem aboenmang och min lägenhet


Saker som komma skall i 2010:
Jag ska flytta ihop med Joakim (det ni!)
Spamalot har premiär i Sverige, Malmö! =D=D Måste se!
Nä, sen skriver jag inget mer, för jag vet inte, och vill inte veta, vad som kommer hända. Jag hoppas på ett år med erfarenheter men mest att vi har roligt tillsammans! =)

Som vanligt har jag inte avgett något nyårslöfte men jag har faktiskt tänkt på en sak fast om jag skriver vad det är så är det ju som att avge ett löfte och det gör jag inte. Så därför är det min "hemlighet" =S Haha, ni fattar väl antar jag. Hoppas jag =P

"What about now?
What if you're making me
all that I was meant to be
What If out love never went away"


Nu kommer strax Joakims kompisar för en spel-/pizzakväll här i Fors. Pussokram mina läsklingar! <3<3

0 kommentarer: